Перейти до основного вмісту
           01.04.2020. Середа. 7 клас Фізика                                                                                                                             
                                           Урок 47 Рішення задач



Тема уроку. Розв’язування задач з теми « Тиск твердих тіл, рідин, газів»


I  Актуалізація та корекція опорних знань, умінь і навичок.

-        За якою формулою обчислюють тиск тіла? (  )
-        Назвіть формулу для визначення сили тяжіння. ()
-        Як визначити масу тіла, знаючи його густину та об’єм? ()
-        За якою формулою обчислюють тиск рідин  ()
-        Назвіть формулу для знаходження площі кола ()
-        Назвіть формулу для розрахунків площі квадрата. ()
-        Назвіть формулу для розрахунку площі прямокутника ()
-        За якої умови тіло тоне в рідині? (
-        Як розрахувати значення Архімедової сили? ()
-        Скільком Паскалям відповідає 1 мм. рт. ст. ? (1 мм. рт. ст. = 133 Па)


    В житті, в тих  чи інших випадках потрібно збільшувати чи зменшувати тиск.
      - Яким чином ми можемо змінювати тиск
-        Яким чином ми можемо збільшити тиск? (Збільшуємо силу тиску; зменшити площу опори поверхні;)

-             -   Яким чином ми можемо зменшити тиск? (Зменшуємо силу тиску, збільшуємо площу опори)

-  Величина тиску має суттєве значення не тільки в житті людини, а й у житті тварин.
-        Чому природа озброїла тварин дзьобами, пазурами, іклами, зубами, голками? 
-        Чому гуси та качки можуть пройти по болоту, а кури ні? 
(Перетинки на лапках гуски, збільшують площу опори, унаслідок чого вони чинять на грунт тиск значно менший, ніж кури, у яких цих перетинок немає.)
-                      - Чому лосі можуть досить легко бігати по болоту?    
(Роздвоєні копита лосів мають перепонки, які збільшують точку опори та знижують тиск. У лосів, як і в інших парнокопитних, між частинами копита є щілина, через яку під копито проникає повітря , тиск вирівнюється і тварина без зусиль може витягнути ногу.)
          Пригадаємо прислів’я та приказки, у яких знайшли відображення умови плавання тіл, тиск тіл.
-        Комар тоненький носик має, але боляче кусає.
-        Голими руками їжака не візьмеш.
-        Такий ніж, що й киселю не вріжеш.
-        Плаває, як сокира.
-        Ціле яблуко у воді не потоне.
-        У воді не тоне і в вогні не горить.
-        Лихе не згине, а як олія поверх води випливе
-        Лякали щуку, що в озері її топить будуть.
 На вулиці зима. Незабаром водоймища покриються кригою. Ковзання з давнини вабить дітей. Крига може дати як задоволення, так і завдати горя та небезпеки, а іноді забрати життя. Виконуючи правила безпеки на кризі ви позбавите себе ризику надзвичайних ситуацій.
-        Чому, потрапивши на тонку кригу, не слід тікати, якщо вона затріщить? (Тиск збільшиться. Для зменшення тиску потрібно повзти по кризі).
-        Як надати допомогу людині, що провалилася під лід? ( Ні в якому разі не можна підходити до неї стоячи, потрібно наближатися лежачи, розкинувши в  сторону руки та ноги, використовуючи дошки, гілки або інші предмети. Лежачи на дошці, яку бажано закріпити мотузкою на березі, необхідно наближатися до потерпілого та кинути пояс, шарф. 



          Сьогодні  попрацюємо з задачами. Уважно перегляньте відео з ручкою і листочком, старайтесь виконати задачу самостійно до того, як її розвяжуть у відео, затим звіряйте, або підглядуйте і розбирайтесь.
                                                  https://youtu.be/uOOhcXB59EM

Домашнє завддання. повторити параграф 32 опрацювати 33, задачі на фото у вайбері







          

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

01.04.2020          6 клас. математика.   Урок91. Розподільна властивість множення. Доброго дня, 6 клас. Сьогодні у нас розподільна властивість множення раціональних чисел. Опрацюйте параграф 45. Номери 1229,1231,1233. Відео допоможе розібратися. https://youtu.be/Z5gR-LmZcCc
Чого б ти не вчився, ти вчишся для себе.    / Петроній/
31.03.2020   10 клас. Фізика              Урок 69. Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища.                            Хід уроку І. Актуалізація. Згадаймо:   а) що таке абсолютна і відносна вологість;    б) які прилади для визначення вологості повітря ви знаєте;    в) що називають точкою роси, як, знаючи точку роси, визначити абсолютну та відносну вологість. ІІ. Поверхневий натяг рідини. Змочування та капілярні явища. Для знайомства подивимось відео: https://youtu.be/qJcD4HGBJXU https://youtu.be/7U2towe117c ІІІ. Опрацюйте параграф 33 ( до п. 6). Випишіть, будь ласка, основні моменти. Дайте відповіді на контрольні питання .Вправа 33, 1 дайте усну відповідь. ІV.  Д.з. параграф 33, номери 2, 3 з вправи 33 письмово. Щасти!