Перейти до основного вмісту

11 клас, фізика


26.05.2020


Урок 92.  Повторення. Оптика.

Д/З Повторити  §§ 24-35, Завдання для самоперевірки   стор 209, повністю 

25.05.2020

Урок 91. Повторення. Електромагнітні коливання і хвилі.

Д/З Повторити  §§ 17-23, Завдання для самоперевірки № 3 і 4  стор 137 



22.05.2020

Урок 90 Повторення. Електромагнетизм

Д/З Повторити  §§ 10-16, Виконайте тест
12 запитань
1.     Вектор напруженості це складова
A.     електричного поля
B.     магнітного поля
2.     Вектор індукції це складова
A.    електричного поля
B.     магнітного поля
3.     Напрям ліній магнітної індукції визначають за правилом
A.     лівої руки
B.     правої руки
C.    Ленца
D.    Ампера
4.     Напрям сили Ампера визначають за правилом
A.    лівої руки
B.    правої руки
C.    обох рук
D.    Ампера
5.     Одиниці вимірювання магнітного потоку
A.     1 Тл
B.     1 Вб
C.    1 Гн
D.    1 В
6.     Магнітне поле створюється
A.    провідником зі струмом
B.     рухомим електричним зарядом
C.    постійним магнітом
D.    електростатичним полем
7.     Кількість витків котушки збільшили вдвічі . Як зміниться індуктивність
котушки ?
A.    збільшиться в 4 рази
B.     збільшиться в 2 рази
C.    зменшиться в 4 рази
D.    зменшиться в 2 рази
8.     Силовою характеристикою магнітного поля є...
A.    магнітна проникність
B.     магнітний потік
C.    вектор магнітної індукції
D.    сила Лоренца
9.     Сила Лоренца - це сила, з якою магнітне поле діє на...
A.    електричний заряд, що рухається
B.    провідник зі струмом
C.    постійний магніт
D.    нерухомий електричний заряд
10. Коли магнітне поле змінюється, виникає...
A.    електричне поле
B.    вихрове електричне поле
C.    додатний електричний заряд
11. Укажіть неправильне твердження
A.     однойменні полюси магніту відштовхуються
B.     біля полюсів магнітна дія найсильніша
C.    лінії індукції магнітного поля всередині котушки зі струмом напрямлені від північного полюса до південного
D.    напрям сили Ампера визначають за допомогою правила лівої руки
12. Дія якого з пристроїв не ґрунтується на явищі електромагнітної індукції
A.     генератор
B.     трансформатор
C.    електродинамічний мікрофон
D.    електродвигун



19.05.2020

Урок 89. Повторення. Електричний струм. 



Д/З Повторити  §§ 1-9, Завдання для самоперевірки №4 і 5 стор 55 


18.05.2020

Урок 88. Повторення. Електричне поле

д/з Повторити даний матеріал. Виконати письмово завдання

15.05.2020.

Урок 87. Контрольна робота з теми "Атомна і ядерна фізика".

Текст у вайбері.

12.05.2020.

Урок 86. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.


Д/З Повторити  §§ 36-43, Завдання для самоперевірки №1і 2 стор 255 



08.05.2020

Урок 85. Елементарні частинки


Контрольні запитання 

1. Що називають елементарною частинкою?

 2. Яку частинку називають позитроном? Чим вона відрізняється від електрона? Хто першим предбачив і хто першим спостерігав цю частинку? 

3. Які частинки називають лептонами? 

4. Які частинки називають адронами?

 5. Що таке кварки? Які заряди мають кварки? Назвіть засновників теорії кварків.

 Д/з Опрацювати  § 43 Письмово №5/42, VI-10.В (зб.), 



05.05.2020.

 Урок 84. Ланцюгова ядерна реакція поділу ядер Урану. Термоядерні реакції. Розв'язування задач.



Д/з Опрацювати  § 42 Письмово №4/42, VI-29.Д (зб.), 



04.05.2020

Урок 83. Експериментальна робота. Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями.

Мета: проаналізувати треки заряджених частинок у магнітному полі, зробити ідентифікацію досліджуваної частинки за наслідками порівняння її треку з треком протона в камері Вільсона, вміщеної в магнітне поле.
Обладнання: фотографії треків заряджених частинок; аркуш прозорого паперу; лінійка з поділками.

1. Короткі теоретичні відомості


Щоб уміти "прочитати" фотографію треків частинок, необхідно знати:
1. За інших однакових умов, трек товстіший у тієї частинки, яка має більший заряд. Наприклад, при однакових швидкостях трек альфа-частинки товстіший, ніж трек протона і електрона.
2. Якщо частинки мають однакові заряди, то трек товстіший у тієї, яка має меншу швидкість, рухається повільніше. Звідси очевидно, що під кінець руху трек частинки товстіший, ніж на початку, оскільки швидкість частинки зменшується внаслідок втрати енергії на іонізацію атомів середовища.
3. Пробіг частинки залежить від її енергії і від густини середовища.
Для роботи використовують готові фотографії двох заряджених частинок(мал.1).

Трек 1 належить протону, трек  2 частинці, яку потрібно ідентифікувати. Лінії індукції магнітного поля перпендикулярні до площини фотографії. Початкові швидкості обох частинок однакові і перпендикулярні до краю фотографії.

Роботу виконайте, керуючись інструкцією на стор. 252 - 253 підручника. Бажаю успіху





28.04.2020.

Урок 82. Повторення.   Атомне ядро. Енергія зв'язку атомного ядра


Якщо є змога, передивіться онлайн урок за понеділок 27.04. а також  урок, який буде в четвер. 

Д/З Повторити § 39, розв'язати задачі № 5/39 (підр.) VІ-15.Д




27.04.2020. 

Урок 81 Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації йонізуючого випромінювання

Зважаючи на те, що у людини відсутня можливість відчувати дію іонізуючих випромінювань, важливими є прилади. Завдяки їм можна виявити і встановити рівень дії радіоактивних випромінювань. Відомі методи можна розділити на групи:
  • 1) за іонізацією середовища, тобто за рахунок розпаду молекул під дією енергії випромінення і за наявністю електричного току, який можна виміряти приладами - дозиметрами;
  • 2) викликають світіння - сцинтилляцію або люмінесценцію (світіння) в деяких речовинах, що використовують у фотоелектронних примножувачах - в них утворюється електроімпульс;
  • 3) фотографічний метод - засвічують фотопапір, фотоплівку, викликаючи фотоліз броміду срібла;
  • 4) калориметричний метод - вимірюють кількість тепла, що виділяється в спеціальному детекторі при поглинанні ним випромінювань;
  • 5) хімічний метод - заснований на певних змінах різноманітних речовин, чутливих до дії таких випромінювань, наприклад, змінюється колір - колориметричний метод;
  • 6) нейтронно-активаційний метод, пов'язаний із вимірюванням наведеної радіоактивності, наприклад бета-активності, що виникає під впливом повільних нейтронів. Цей метод використовують для оцінки доз в аварійних ситуаціях, коли відбувається короткочасне опромінення великими потоками нейтронів;
  • 7) біологічний метод - заснований на визначенні біологічних наслідків дії випромінювань на живі системи - за летальністю тварин, ступеня лейкопенії (зміни у крові), кількості хромосомних аберацій (змін), випаданню волосся, наявності в сечі дезоксицитидіну;
  • 8) розрахунковий метод - заснований на використанні математичних методів вимірів за кількістю радіонуклідів, що потрапили в організм;
  • 9) дозиметричний метод, який є найбільш вживаним. В цьому випадку за допомогою спеціального пристроя - детектора Гейгера-Мюллера вимірюють електричний струм, який утворюється при іонізації речовини через яку проходить радіоактивне випромі-нення. Такі прилади використовують в наукових дослідженнях, побуті, цивільній обороні. Для оцінки радіаційної обстановки застосовують прилади, принцип дії яких заснований на вимірюванні ефектів, що виникають при взаємодії випромінювання з речовиною. Для виміру потужності експозиційної дози застосовують різноманітні прилади радіаційного контролю для: санітарного та екологічного - МКС-07 "Пошук", РКС-01 "СТОРА"; індивідуальної дозиметрії - ДКС 02К "Кадмій"; цивільного захисту та армії - МКС-У, МКС-05 "Терра"; навчальних програм - МКС-05 "Терра П", які виготовляє українське підприємство "Спаринг-Віст Центр" у Львові.

Д/з  §41, № 3,4/41, №VІ-23Д, VІ-26Д (збірник)




24.04.2020

Урок 80. Еспериментальне завдання №8. Моделювання радіоактивного розпаду.


Згадаємо теорію:
1. Як було відкрито явище радіоактивності? 
2. Наведіть приклади природних радіоактивних елементів. 
3. Опишіть дослід із вивчення природи радіоактивного випромінювання.
 4. Наведіть означення радіоактивності. 
5. Які види радіоактивного випромінювання ви знаєте? Якою є їхня фізична природа? Звідки в ядрі беруться електрони? 
6. Як захиститися від радіоактивного випромінювання? 
7. Що відбувається з ядром атома під час випромінювання α-частинки? β-частинки? 
8. Дайте означення періоду піврозпаду. 
9. Що таке активність радіоактивного джерела? Чи змінюється вона з часом?  

На стор.250 підручника хід виконання даної роботи. В зошитах оформляємо роботу: пишемо тему, мету, обладнання, вивчаємо опис моделі. Якщо ви не знайдете 128 монет, ну візьміть менше, а може ви придумаєте чимось замінити монети. Я вірю  в вашу креативність. Далі слідуємо вказівкам, будуємо три однакові таблиці (за зразком) і нарещті опрацьовуємо результат. Не забудьте про правильний висновок. Бажаю наснаги!


Д/З  Оформити звіт з експериментального завдання №8 "Моделювання радіоактивного розпаду." Повторити §39-40





21.04.2020.

Урок 79. Розв'язування задач. 

Д/З Повторити §39-40, № 3,4/40



17.04.2020 

Урок 78. Радіоактивність. Основний закон радіоактивного розпаду.


Прочитайте параграф 40, згадайте види радіоактивного випрмінювання.

Радіоактивність — здатність ядер радіонуклідів довільно перетворюватися на ядра інших елементів із випромінюванням мікрочастинок.

Період піврозпаду T1/2  — це фізична величина, що характеризує радіонуклід і дорівнює часу, протягом якого розпадається половина наявної кількості ядер даного радіонукліда.






Д/З Опрацювати §40, №1-3/40
















14.04.2020

Урок 77 Розв'язування задач.

Актуалізація опорних знань.Дайте відповіді на запитання:
1. Із яких частинок складається атомне ядро?
2. Як визначити кількість протонів і нейтронів у ядрі? Наведіть приклад. 
3. Дайте означення нукліда. 
4. Які нукліди називають ізотопами? Наведіть приклади. 
5. Який тип взаємодії забезпечує утримання нуклонів у ядрі атома?
6. Дайте означення ядерних сил, назвіть їхні властивості. 
7. Що таке дефект мас і як його визначити? 
8. Дайте означення енергії звязку. Як її обчислити? 
9. Охарактеризуйте питому енергію зв’язку як фізичну величину.
10. Чому під час злиття легких ядер і під час поділу важких вивільняється енергія?

Опрацюйте пункт 5 в параграфі 39.Розв'язування аналогічної задачі приведено нижче.



Поміркуйте над наступними питаннями
Д/З Повторити §39, № 4/39, VІ-26.С, VІ-9.Д (збірник)



13.04.2020

Урок 76. Протонно-нейтронна модель атомного ядра. Ядерні сили. Енергія зв'язку атомних ядер


  1.  Ядра атомів складаються з нуклонів — протонів і нейтронів. Кількість протонів (Z) у ядрі атома даного елемента дорівнює порядковому номеру цього елемента в Періодичній системі хімічних елементів Д. І. Менделєєва, кількість нуклонів (A) дорівнює масовому числу. 
  2.  Різновиди хімічного елемента, атоми яких містять у своїх ядрах однакову кількість протонів, але різну кількість нейтронів, називають ізотопами даного хімічного елемента.
  3.   У ядрі нуклони утримуються разом завдяки дії ядерних сил. Ядерні сили є близькодійними — на відстанях, більших за розмір нуклона, вони не виявляються. 
Енергію, необхідну для повного розщеплення ядра на окремі нуклони, називають енергією зв’язку атомного ядра E(зв)
                                          

Ретельні вимірювання довели, що маса будь­якого ядра менша від суми мас нуклонів, із яких це ядро складається: 

де mя — маса ядра; Zmp — маса протонів у ядрі; Nmn — маса нейтронів у ядрі.
Різницю маси нуклонів, з яких складається ядро, і маси ядра називають дефектом мас:

Д/З §39, № 1-3/39. Виконати тест
1. У 1932 р. Д. Іваненко і В. Гейзенберг висунули гіпотезу про нуклонну модель атомного ядра, згідно якої ядро складається з позитивно заряджених частинок - ... і частинок, які не мають заряду - ...

 а) електронів, нейтронів
б) протонів, електронів
в) протонів, нейтронів
г) електронів, протонів

2. Нуклонним (масовим) числом А називають сумарну кількість ...(їх відкрив Е.Резерфорд у ...році) і ...(Їх відкрив Д.Чедвік у ... році)

а) протонів,1932; нейтронів, 1919
б) нейтронів,1919; електронів, 1911
в) електронів,1897; нейтронів, 1932
г) протонів,1919; нейтронів, 1932

3. Атом є електрично ..., тому що сумарний заряд протонів у ядрі ...сумарному заряду електронів

а) негативно зарядженим, дорівнює
б) нейтральним, дорівнює
в) позитивно зарядженим, більше
г) нейтральним, менше

4. Кількість ... у ядрі (вона дорівнює кількості ...) позначається буквою Z

а) протонів, електронів
б) нейтронів, електронів
в) нейтронів, протонів
г) протонів, нейтронів

5. Знаючи зарядове число Z і масове число ядра атома А, можна визначити кількість ... N:...

а) протонів, N = A - Z
б) нейтронів, N = A - Z
в) нейтронів, N = A + Z
г) електронів, N = A - Z

6. ... атомного ядра можна обчислити, знаючи заряд протона (дорівнює за модулем заряду електрона е = ...), за формулою q = Ze

а) масу, 1,610-19Кл
б) заряд, 1610-19Кл
в) заряд, 1,610-19Кл
г) енергію, 1,610-19Кл

7. Вид атомів, який характеризується певним значенням ... числа та певним значенням ... числа , називають нуклідом AZX

 а) енергетичного,масового
 б) зарядового,енергетичного
в) імпульсного,енергетичного
г) зарядового,масового

8. Різновиди атомів того самого елемента, ядра яких містять однакове число протонів, але різну кількість нейтронів, називають...; ... хімічні елементи мають по декілька ізотопів.

а) ізомерами, всі
б) ізоляторами, всі
в) ізотопами, деякі
г) ізотопами, всі

9. У ізотопів Гідрогену 11Н, 21Н, 31Н, які називаються протій, дейтерій і тритій, однакова кількість (1) ... і різна кількість (0,1,2) ...

а) протонів, нейтронів
б) нейтронів, протонів
 в) електронів, протонів
г) протонів, електронів

10. Сили, які діють між протонами й нейтронами в ядрі та забезпечують існування атомних ядер, називають... силами. Ці сили відносяться до ... взаємодії

а) атомними, слабкої
б) ядерними, сильної
в) атомними, сильної
г) ядерними, слабкої

11. Основні властивості ядерних сил:

а) найпотужніші (у 100-1000р.>за електростатичні)
б) найпотужніші (у 100-1000р.>за електростатичні), є тільки силами притягання, є близькодійними (10-15 м), не залежать від заряду
в) найпотужніші (у 100-1000р.>за електростатичні), є тільки силами притягання, є близькодійними (10-15 м)
г) найпотужніші (у 100-1000р.>за електростатичні), є тільки силами притягання, є близькодійними (10-15 м), не залежать від заряду, мають властивість насичення)

12. Енергію, необхідну для повного розщеплення атомного ядра на окремі нуклони, називають ... атомного ядра Езв. Езв = Δmk, де k = ...

а) енергією зв'язку, 931,5 МеВ/а.о.м.
б) енергією розпаду, 931,5 МеВ/а.о.м.
в) енергією розщеплення, 931,5 МеВ/а.о.м.
г) енергією зв'язку, 93,15 МеВ/а.о.м.

13. Маса будь-якого ядра ... від маси нуклонів, із яких це ядро складається. Різницю маси нуклонів, із яких складається ядро, і маси ядра називають...: Δm = (Zmp + Nmn) - mя

а) більша, дефектом мас
б) менша, дефектом мас
в) більша, амплітудою мас
г) менша, розмахом мас

14. ... можна визначити за формулою: Езв = Δmс2 = (Zmp + Nmn) - mя⌉⋅с2

а) енергію реакції
б) енергію зв'язку
в) потужність зв'язку
г) силу зв'язку

15. Питома енергія зв'язку - це фіізична величина, яка характеризує ядро певного нукліда, і чисельно дорівнює ... зв'язку, яка припадає на ...нуклон, тобто f = Eзв/A

а) силі, один
б) енергії, найменший
в) потужності, найбільший
г) енергії, один
Д/З §39, № 1-3/39. Виконати тест






10.04.2020

Урок 75. Квантово-оптичні генератори (лазери)



  Атом випромінює світло під час переходу з одного енергетичного стану в інший. 
 Якщо збуджений атом переходить у стан із нижчим рівнем енергії самовільно, таке випромінювання називають спонтанним. Спонтанне випромінювання є некогерентним і поліхроматичним.
  Випромінювання, яке виникає під впливом зовнішньої електромагнітної хвилі, називають індукованим (вимушеним). Таке випромінювання є когерентним і монохроматичним. 
 Джерела когерентного монохроматичного електромагнітного випромінювання називають квантовими генераторами. Квантові генератори, які працюють в оптичному діапазоні довжин електромагнітних хвиль, називають лазерами. Лазери застосовують у медицині, для передачі інформації тощо.

Д/з § 38, № 1-3, вправа 38


07.04.2020

Урок 74. Види спектрів. Основи спектрального аналізу.

     


Дослідження фізиків у XIX ст. довели атомарну структуру речовини й підтвердили, що атом має складну будову. 

 Атоми газоподібних речовин в атомарному стані за підвищених температур випромінюють електромагнітні хвилі чітко визначених частот — їм властивий лінійчастий спектр випромінювання. Лінійчастий спектр кожного елемента характеризується індивідуальним для цього елемента набором частот. 

 Якщо газ опромінюють білим світлом, на суцільному спектрі спостерігаються чорні смуги безпосередньо на тих частотах, на яких відбувається випромінювання даного елемента. Це — лінійчастий спектр поглинання. 

 Спектри випромінювання газів у молекулярному стані відрізняються від аналогічних спектрів атомарних газів наявністю великої кількості близько розташованих ліній, які під час спостережень часто зливаються в смуги (смугастий спектр). 

 Дослідження спектрів випромінювання дозволяє одержати інформацію про елементний склад речовин; дослідження спектрів поглинання зір та інших астрономічних обєктів дозволяє дізнатися про їх хімічний склад, температуру, тиск, швидкість та інші важливі параметри.


Д/з § 37, №1-3/37. Виконати тест

Запитання 1
Сукупність різнокольорових ліній, розділених широкими темними смугами називають...спектром випромінювання, його дають розріджені гази в...стані при високій температурі
A.     Лінійчастим, молекулярному
B.     Смугастим, молекулярному
C.    Лінійчастим, атомарному
D.    Неперервним, молекулярному

Запитання 2
Стиснені гази, рідини і тверді тіла в нагрітому стані дають...спектр...
A.    Лінійчастий, поглинання
B.    Неперервний, випромінювання
C.    Неперервний, поглинчння
D.    Смугастий, випромінювання

Запитання 3
Сукупність кольорових смуг, розділених темними проміжками, - це...спектр, його дають гази в...стані
A.    Смугастий, молекулярному
B.    Лінійчастий, атомарному
C.    Смугастий, атомарному
D.    Неперервний,, молекулярному

Запитання 4
Темні лінії спектра... розташовані точно в тих місцях, де спостерігаються світлі лінії спектра...
A.    Випромінювання, поглинання
B.     Випромінювання, заломлення
C.    Поглинання, заломлення
D.    Поглинання, випромінювання

Запитання 5
Кожний газ в атомарному стані дає власний...ліній спектра, для спектрів всіх атомів складено...спектрів
A.    Розмір, таблиці
B.    Набір, графіки
C.    Розмір, графіки
D.    Набір, таблиці

Запитання 6
Метод якісного та кількісного визначення складу речовини за її спектром називають..., першим елементом, відкритим цим методом, був...
A.    Спектральний аналіз, Рубідій
B.    Молекулярний аналіз, Цезій
C.    Спектральний аналіз, Цезій

D.    Математичний аналіз, Рубідій

Запитання 7
Метод...аналізу дозволяє визначити хімічний склад, температуру, тиск, швидкість та інші параметри...об'єктів
A.     Молекулярного, будівельних

B.     Спектрального, астрономічних

C.    Математичного, астрономічних

D.    Спектрального, будівельних

Запитання 8
Спектральний аналіз - метод універсальний і..., він дає змогу виявити в суміші елемент, навіть якщо його маса не перевищує...г
A.    Точний, 1010
B.     Неточний, 10-10
C.    Точний, 10-10
D.    Неточний, 1010

Запитання 9
Метод спектрального аналізу широко використовують у ...
A.    Хімії
B.    Хімії, металургІї
C.    Хімії, металургії, ядерній фізиці
D.    Хімії, металургії, ядерній фізиці та астрономії

Запитання 10
Деякі хімічні елементи за допомогою спектрального аналізу були відкриті спочатку на Сонці, а потім на Землі, наприклад..., а Цезій і Рубідій назвали через головні кольори у їх спектрах - ... і...
A.     Гідроген, жовтий і темно-червоний
B.     Гелій, блакитний і темно-червоний
C.    Гелій, зелений і оранжевий
D.    Гідроген, блакитний і зелений

Запитання 11
Який спектра дає розжарений шматок дроту?газорозрядна трубка, на якій написано "Ne"?
A.     Лінійчастий, неперервний
B.     Неперервний, смугастий
C.    Лінійчастий, смугастий
D.    Неперервний, лінійчастий

Запитання 12
Який саме процес - іонізації чи рекомбінації - безпосередньо зумовлює світіння газів у багатьох формах газового розряду?
A.    Рекомбінації, електрон переходить у стан з більшою енергією
B.    Іонізації, електрон переходить у стан з меншою енергією
C.    Рекомбінації, електрон переходить у стан з меншою енергією
D.    Іонізації, електрон переходить у стан з більшою енергією


06.04.2020

Урок 73.   Розв´язування задач

Згадаємо матеріал попереднього уроку.
Перший постулат Н. Бора (про стаціонарні стани):
Існують особливі стани атома, в яких він не випромінює енергію. Такі стани атома називають стаціонарними.
Другий постулат Н. Бора (про квантові стрибки):
При переході з одного стаціонарного енергетичного стану в інший атом випромінює або поглинає квант електромагнітної енергії.
hν=|E_k-E_m |
hν – енергія кванта
E_k – енергія початкового стану атома
E_m – енергія стану, в який перейшов атом
Для наочної демонстрації енергетичного стану атомів застосовують спеціальні схеми. Стаціонарний стан з найнижчим енергетичним рівнем (E_1 ) називають основним станом. Інші стаціонарні стани атома (E_2,E_3,…) називають збудженими станами.
У разі переходу на нижній рівень (E_k>E_m ), атом випромінює фотон енергією
hν=|E_k-E_m |, а у випадку переходу на вищий рівень (E_k<E_m ) – поглинає.

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
Фізика 11 клас. Вправа № 36. 4,5п

https://www.youtube.com/watch?v=OM85XVVWkRo

д/з. Повторити §36. № VI-2Д,  VI-1В (збірник)

03.04.2020. 

       Урок 72.      Дослід Резерфорда. Постулати Бора.              Енергетичні рівні атома.


Перший постулат Н. Бора (про стаціонарні стани): Атомна система може перебувати тільки в особливих стаціонарних (квантових) енергетичних станах, кожному з яких відповідає певне значення енергії; перебуваючи в стаціонарному стані, атом не випромінює енергію.

Другий постулат Н. Бора (про квантові стрибки): При переході з одного стаціонарного енергетичного стану в  інший атом випромінює або поглинає квант електромагнітної енергії:

Корпускулярно-хвильовий дуалізм  — універсальна властивість матеріальних об’єктів, яка полягає в тому, що в поведінці того самого об’єкта можуть виявлятись і корпускулярні, і хвильові риси.



1. Опишіть модель атома Дж. Томсона. 2. Опишіть дослід під керівництвом Е. Резерфорда із розсіювання α-частинок атомами Ауруму. Яких висновків дійшов Резерфорд на підставі результатів цього досліду? 3. У чому розбіжність між моделями атомів, запропонованими Дж. Томсоном і Е. Резерфордом? 4. У чому недосконалість планетарної моделі атома? 5. Сформулюйте постулати Н. Бора. 6. У чому сутність корпускулярно- хвильового дуалізму?

 Д/з     § 36, 1-3 Вправа 36

31.03.2020.   


               Урок 71. Контрольна робота з теми
                    "Хвильова і квантова оптика"


Завдання скинуте у вайбер. Бажаю вам успіху, чекаю гарних результатів, сьогодні.



30.03.2020. 


                         Урок 70. Розв'язування задач.

                     Підготовка до контрольної роботи.


           Шановний 11 клас, я сподіваюся, вам стануть в пригоді наступні відео, перегляньте хоча б вибірково. Завтра контрольна.

https://youtu.be/-XcY7LSV6fw,
https://youtu.be/yHYA8pcuuu8,
https://youtu.be/Kqnkj29jMh0

Д/з. Повторити параграфи 29-35,
         Стор. 209, завдання 3(1-3), 4(1-2)
Бажаю успіхів і міцного здоров'я!



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

01.04.2020          6 клас. математика.   Урок91. Розподільна властивість множення. Доброго дня, 6 клас. Сьогодні у нас розподільна властивість множення раціональних чисел. Опрацюйте параграф 45. Номери 1229,1231,1233. Відео допоможе розібратися. https://youtu.be/Z5gR-LmZcCc
Чого б ти не вчився, ти вчишся для себе.    / Петроній/
31.03.2020   10 клас. Фізика              Урок 69. Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища.                            Хід уроку І. Актуалізація. Згадаймо:   а) що таке абсолютна і відносна вологість;    б) які прилади для визначення вологості повітря ви знаєте;    в) що називають точкою роси, як, знаючи точку роси, визначити абсолютну та відносну вологість. ІІ. Поверхневий натяг рідини. Змочування та капілярні явища. Для знайомства подивимось відео: https://youtu.be/qJcD4HGBJXU https://youtu.be/7U2towe117c ІІІ. Опрацюйте параграф 33 ( до п. 6). Випишіть, будь ласка, основні моменти. Дайте відповіді на контрольні питання .Вправа 33, 1 дайте усну відповідь. ІV.  Д.з. параграф 33, номери 2, 3 з вправи 33 письмово. Щасти!