27.05.2020.
Урок 120. Цікаві задачі на логіку.
Пропоную трішки порозминатись у логіці. Наступні задачки, сподіваюсь, будуть для вас цікавими. А відповіді можна знайти нижче. Отже,
1. Як можна одним мішком
пшениці, змоловши її, наповнити два мішки, розміри яких такі ж, як і мішка, в
якому знаходиться пшениця?
2. Два батьки і два сини з’їли
за сніданком троє яєць, причому кожному з них дісталося по цілому яйцю. Як це
могло статися?
3. Дві бабці вирушили з Москви
у Троїцько-Сергієву лавру. Обидві вони пройшли 60 верств. Скільки верств
пройшла кожна з них, якщо йшли вони з однаковою швидкістю?
4. Скільки кінців у чотирьох
палок? У п’яти палок? А у п’яти з половиною?
5. Як від двадцяти відняти 88
так, щоб залишилось 22?
6. Які числа більші сто при
читанні не змінюються від їх перевертання?
7. Число 66 вмить збільшіть на
половину цього числа.
8. Число 666 вмить
збільшіть у півтори рази.
9. Розділіть число 188 на дві
рівні частини, щоб у кожній з них отримали сто.
10. Розділіть на аркуші паперу
число дванадцять на дві рівні частини так, щоб половина цього числа була сім.
Детальніше тут: https://mathem.webnode.com.ua/ts%D1%96kav%D1%96-zadach%D1%96/
Детальніше тут: https://mathem.webnode.com.ua/ts%D1%96kav%D1%96-zadach%D1%96/
Приємного відпочинку!
26.05.2020
Урок 119 Контрольна робота з теми "Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина. Графіки"
Варіант 1
1) (2б) Через точку М, що лежить
поза прямою а, проведіть пряму:
А) Паралельну прямій а; Б) Перпендикулярну прямій а.
2) (2б) Дано координати трьох вершин прямокутника А(-4;2), В(2;2), С(2;-2).
А) Накресліть цей прямокутник.
Б) Знайдіть координати четвертої
вершини;
В) Обчисліть площу і периметр
прямокутника, вважаючи, що довжина одиничного відрізка координатних осей
дорівнює 1 см.
3) (2б) На рисунку зображено графік руху
велосипедиста. За графіком визначте:
А) Яку відстань проїхав
велосипедист за увесь час руху?
Б) Упродовж якого часу
велосипедист відпочивав?
В) Яку відстань подолав
велосипедист після зупинки?
4) (3б) Побудуйте графік зміни температури повітря протягом 12 год,
використавши дані таблиці:
Час, t (год)
|
0
|
2
|
4
|
6
|
8
|
10
|
12
|
Температура, 0С
|
-1
|
0
|
1
|
2
|
3
|
5
|
7
|
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
25.05.2020
Урок 118. Приклади графіків залежності між величинами. Підготовка до контрольної роботи.
Згадаємо:
Д/З Повторити § 51-54, Завдання для перевірки знань № 10, стор. 280-281
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
22.05.2020
Урок 117. Приклади графіків залежності між величинами
Уважно перегляньте відео!
Д/З Опрацюйте §54. 1540,1542,1543,розв'яжіть рівняння
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
20.05.2020
Урок 116. Координатна площина. Самостійна робота.
Д/з Повторити §53, виконати самостійну роботу
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
19.05.2020
Урок 115. Координатна площина.
18.05.2020
Урок 114. Координатна площина
Д/З Опрацювати §53, Письмово № 1499,1500,1505.
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
15.05.2020
Урок 113. Паралельні прямі. Побудова паралельних прямих.
Ще раз подивимось,як саме побудувати пряму, паралельну даній
У завданнях на побудову обов'язково поруч з малюнком пишіть, що ж саме ви побудували, вказуйте, яка пряма чи відрізок паралельна чи перпендикулярна якій прямій. При цьому використовуйте відповідні значки. Також слідкуйте за тим, щоб прямі не закінчувалися на якійсь точці. Пам'ятаємо, що пряма не має ні початку ні кінця. Тому обов'язково продовжуємо її далі за точку, хоч трішки. Тим самим ми показуємо, що це пряма, а не промінь або відрізок.В побудовах будьте точними і акуратними. Олівцем і під лінійку! Перпендикуляр повинен бути перпендикуляром! Гострокутний трикутник це такий, у якого всі три кути гострі!
13.05.2020
Урок 112. Паралельні прямі. Властивості паралельних прямих
Д/З Опрацювати §52, Письмово № 1481, 1483, розв'яжіть приклад:
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
12.05.2020
Урок 111. Перпендикулярні прямі, їх побудова.
Згадаємо:
І продовжимо сьогодні вивчення перпендикулярних прямих, їх побудову:
Д/з Повторити §51, Письмово № 1472,1474,1476
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
08.05.2020
Урок 110. Перпендикулярні прямі. Властивості перпендикулярних прямих.
Д/З Опрацювати §51, №№1465,1468,1469
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
06.05.2020
Урок 109. Тема. Контрольна робота №9. Рівняння. Розв’язування
задач за допомогою рівнянь.
Щиро бажаю успіху у виконанні контрольної роботи!
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
05.05.2020.
Урок 108
Розв'язування текстових задач на відсотки за допомогою рівнянь
Уважно перегляньте відео, записуючи при цьому задачі у зошит. За необхідністю ставте на паузу а ще старайтесь прорішувать самі, звіряючи потім результат.
Д/З. Розв'язати задачі № 1389,
Під час виконання письмової роботи з математики в 6-А класі 15 відсотків учнів зовсім не справились із задачею, одна четверта частина учнів допустили помилки під час розв'язування, а решта, 18 учнів, розв'язали її правильно. Скільки учнів 6 класу виконували письмову роботу?
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
04.05.2020
Урок 107
Розв'язування текстових задач типу "було - стало" за допомогою рівнянь
Уважно перегляньте відео, записуючи при цьому задачі у зошит. За необхідністю ставте на паузу а ще старайтесь прорішувать самі, звіряючи потім результат.
Д/З. Розв'язати задачі № 1400,
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
29.04.2020.
Урок 106. Розв'язування текстових задач на рух за допомогою рівнянь
Уважно перегляньте відео, записуючи при цьому задачі у зошит. За необхідністю ставте на паузу а ще старайтесь прорішувать самі, звіряючи потім результат.
Д/з №1391, Туристи пливли на байдарці 2,4 год за течією річки та 1,8 год. проти течії. Шлях, який байдарка пропливла за течією, був на 14,1 км довшим ніж шлях, пройдений проти течії. Знайдіть швидкість байдарки в стоячій воді, якщо швидкість течії дорівнює2,5 км/год.
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
28.04.2020.
Урок 105. Розв'язування текстових задач за допомогою рівнянь
Уважно перегляньте відео, записуючи при цьому задачі у зошит. За необхідністю ставте на паузу а ще старайтесь прорішувать самі, звіряючи потім результат.
Д/З №1394, Алладін купив вершкове морозиво по 12 драхм за порцію і шоколадне - по 18 драхм. Скільки порцій кожного виду морозива придбав Алладін, якщо всього він купив 24 порції, заплативши за всю покупку 372 драхми?
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
27.04.2020
Урок 104 Розв'язування текстових задач за допоиогою рівнянь.
Для розуміння нової теми дуже корисним буде відео:
Отже, для розв'язування задач за допомогою рівнянь нам корисним буде такий план:
Д/З § 49, № 1364, Одна із сторін прямокутника в 15 разів більша за другу, а його периметр дорівнює 19,2 см. Знайдіть площу прямокутника.
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
24.04.2020.
Урок 103.Рівняння, основні властивості рівняння. Самостійна робота.
Наша задача сьогодні виконати самостійну роботу. 12 рівнянь - 12 балів.
Це і буде домашнім завданням
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
22.04.2020.
Урок 102. Рівняння. основні властивості рівняння.
Перегляньте відео:
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
21.04.2020.
Урок 101. Рівняння. основні властивості рівняння.
Згадаємо правила:
- розкриття дужок, перед якими стоїть знак"+"
- розкриття дужок, перед якими стоїть знак "-"
- розкриття дужок, перед якими стоїтьзнак множення (розподільна властивість множення)
- основні властивості розв'язування рівнянь
Запитання до класу
1. Обидві частини рівняння помножили на число, що не дорівнює 0. Чи змінились корені цього рівняння? Наведіть приклад.
2. Обидві частини рівняння поділили на одне й те саме число, що не дорівнює 0. Чи змінились корені рівняння? Наведіть приклад.
3. Сформулюйте правило переносу доданків з однієї частини рівняння в іншу. Наведіть приклад.
Згадаємо алгоритм розв'язування рівнянь
Розв'яжіть рівняння:
Д/З№1339(перший стовпчик), 1342,
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
17.04.2020.
Урок 100. Рівняння. основні властивості рівняння.
Необхідно вивчити властивості рівняння! їх дві. Крім того, хто не навчився розкривати дужки і зводити подібні доданки, не зможе розв'язувати рівнянь! Отже, властивості:
Подивіться, будь ласка, відеоурок, який транслювався по телевізору ще 6 квітня, та ми були ще дуже далеко від цієї теми. Отже, дивимося зараз з ручкою і чорновичком, виконуючи запис і ставлячи, якщо треба, відео на паузу
Розгляньте всі приклади в параграфі 48.
Виконайте усні вправи №1324-1327
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
15.04.2020 (Середа)
Урок 99
(Зверніть увагу зірочка * - означає множення)
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
14.04.2020
Урок 98 Розкриття дужок.Розв'язування вправ. Підготовка до контрольної роботи
Згадаємо правила!
Д/з Повторити параграфи 42-46.
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
13.04.2020.
Урок 97. Подібні доданки та їх зведення.
І. Перегляньте ще приклади виконання завдань.Згадайте правила.
ІІ Дайте відповідь на запитання:⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
10.04.2020
Урок 96 . Подібні доданки та їх зведення
Повторимо, що таке подібні доданки та як їх звести:
Д/з
№1
№2
№3
№4
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
08.04.2020
Урок 95 . Подібні доданки та їх зведення
Опрацюйте параграф 46, розберіть виконання всіх приведених в параграфі прикладів. Вивчіть правила;
Виконайте усно № 1248,1250,1251.1256.
Д.з. §46, № 1258, 1263
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
07.04.2020
Урок 94. Ділення раціональних чисел
Дайте, будь ласка, усну відповідь
Згадайте правила ділення раціональних чисел
Передивіться відео!
Д/з. Повторити правила на множення і ділення раціональних чисел. Виконати письмово:
1.
2.
3.
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
06.04.2020.
Урок 93. Ділення раціональних чисел
Д/з § 47, Завдання 1,2,3 (нижче)
№1
№2
№3
⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌⬌
03.04.2020
Урок 92. Розподільна властивість множення. Самостійна робота.
Повторити властивості множення раціональних чисел.
Виконати самостійну роботу
6. Обчисли зручним способом
01.04.2020
Урок 91. Розподільна властивість множення.
Доброго дня, 6 клас. Сьогодні у нас розподільна властивість множення раціональних чисел. Опрацюйте параграф 45. Номери 1229,1231,1233. Відео допоможе розібратися.
https://youtu.be/Z5gR-LmZcCc
31.03.2020.
Урок 90. Коефіцієнт буквеного виразу
Хід уроку
І. Актуалізація. Згадуємо правила з параграфів 43, 44. Що таке коефіцієнт ви вже знаєте, а сьогодні попрацюємо саме з завданнями на коефіцієнт
ІІ. Перегляньте спочатку відео
https://youtu.be/Lx3_KJZvqpc
Можна ще одне
https://youtu.be/gU6ygE2P6T8
ІІІ. Розв'яжіть номери усно 1197,1198,1208,1209
ІV. Домашнє завдання. Повторити правила ( із 43,44), письмово на вечір 1199, 1210, 1214, 1219. Успіхів.
Доброго дня, продовжуємо дистанційне навчання.
30.03.2020.
Урок 89.
Переставна і сполучна властивості множення раціональних чисел.
Хід уроку
1. Актуалізація опорних знань:
а) згадуєм правила множення раціональних чисел ( параграф 43), також табличку множення, кому потрібно
б) згадуєм властивості множення натуральних і дробових чисел.
2. Знайомимось зі змістом параграфа 44, чи є відмінності у властивостях множення натуральних і дробових чисел і у властивостях множення раціональних чисел?
3. Опрацьовуємо всі приведені в параграфі приклади
4.Закріплення (номери 1200, 1202)
5. Д/з. Вивчити правила параграфу 44,
Завдання 1203, 1212 переслати мені у вайбер. Бажаю успіху і міцного здоров'я!











Коментарі
Дописати коментар